Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 14.11.2018, 06:25

Меню сайту
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статтей

Головна » Статті » Статті » Статті

Курсова перепідготовка учителів - значний крок до підвищення фахової майстерності
 
Сучасні реформування системи освіти в Україні призвели до суттєвих змін в її структурі, змісті, організації, формах і методах навчання, що викликало актуальність оновлення системи післядипломної освіти як складової, органічної частини системи безперервної освіти педагогів. Суть післядипломної освіти педагогічних працівників полягає у підвищенні кваліфікації керівних і педагогічних кадрів відповідно до вимог і запитів суспільства та інтеграції у світовий освітній простір. 
 З метою удосконалення професійної майстерності та набуття нових ідей учителі Баштанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2    Крижановська   Н.А.  та  Саєнко  Н. С.  пройшли курси підвищення кваліфікації вчителів географії та математики на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти .   Такі  курси є основною складовою частиною підвищення їх педагогічної майстерності і фахової кваліфікації на підставі осмислення власної діяльності, адже метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників є вдосконалення їх освітнього рівня та професійної підготовки внаслідок поглиблення, розширення та оновлення загальнонаукових та спеціальних знань та вмінь.
Керівниками  курсів були досвідчені методисти МОІППО Слюсар О. І., методист кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти та Рогожинська Е. К., методист лабораторії природничо-математичної освіти та ІТ, які логічно і продумано  склали план курсів, де кожен день був насиченим,  і вчителі отримали безцінну інформацію, яка знадобиться  у майбутній роботі.
       Особливу подяку хочеться висловити директору  МОІППО Шуляру В. І., доктору педагогічних наук,  доценту,  заслуженому вчителю України, професору кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти, зусиллями якого створені чудові умови роботи на базі інституту. Атмосфера доброзичливості, повага до фахівців, до їхньої праці є прикладом, який варто наслідувати в освітянських і наукових колективах. Слухачі курсів із вдячністю говорили про душевне тепло, атмосферу взаємодовіри, які  вони відчули в стінах даного закладу.
    Протягом трьох тижнів роботи педагоги  мали змогу ознайомитись з новими підходами у викладанні фахових предметів, поглибити свої знання з психології і педагогіки, теорії і методики навчання та виховання, суттєво підвищити рівень своєї педагогічної діяльності. Від початку і до кінця курси були націлені на реалізацію питань компетентнісного підходу навчання  в сучасних умовах, адже саме цього вимагає оновлений зміст освіти.  Враховуючи усі  завдання, які ставить перед школою сучасне суспільство, викладачі інституту дуже глибоко і детально знайомили нас з теоретичними аспектами, а також показали їх практичне застосування у діяльності вчителя. Тому була нагода відвідувати не тільки лекції, а й практичні заняття, семінари, уроки, здійснити тематичні поїздки та екскурсії.
Голубченко Т. Д., науковий кореспондент Академії Акмеологічних Наук, старший викладач кафедри теорії і методики управління навчальними закладами освіти МОІППО звернула велику увагу на проектну діяльність як засіб компетентнісно-орієнтованого навчання, на дидактичні умови проектної діяльності учнів, і ,особливо, на роль учителя в організації проектної діяльності школярів, так як метою забезпечення  системи освіти, а саме інтелектуального та морального розвитку особистості, формування критичного і творчого мислення, вміння працювати з інформацією в роботі зі школярами використовується проектна методика як ефективна виховна та освітня технологія.
Суріна А.Ю., кондитат філософських наук, доцент кафедри  філософії освіти, теорії й методики суспільствознавчих предметів  ознайомила з  філософією освіти XXI ст., її  проблемами  і перспективами,  а також розповіла  про STEM - освіту як майбутнє  сучасної педагогіки. STEM- освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів  до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять. STEM (S – science, T – technology, E – engineering, M – mathematic). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології(Technology), технічну творчість ( Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент разом з використанням  інноваційних технологій. 
 Слухачі курсів мали можливість вдосконалити свою професійну майстерність, опрацьовуючи лекції про основні модернізації змісту освіти, форми і методи навчання, впровадження інноваційних технологій  у навчальний процес. Під час проходження курсів під керівництвом Рогожинської Е. К.,  учитель математики Саєнко Н.С. пройшла педагогічну практику у Миколаївському муніципальному колегіумі ім. В.Д. Чайки, де відвідала показовий  урок з геометрії у 10 класі на тему « Паралельність прямих і площин у просторі», який проводив заслужений учитель України, вчитель вищої категорії, учитель - методист Остапчук Л.В. Директор муніципального колегіуму, народний учитель України, учитель вищої категорії, учитель  - методист Січко С.М., провів екскурсію коридорами закладу та ознайомив з його  досягненнями та перспективами.
Учитель географії Крижановська  Н. А. під час проходження курсів   відвідала  підприємство НІБУЛОН - аграрну компанію України, одне з найбільших українських сільськогосподарських виробників та експортерів. Підприємство охоплює 43 філії в 12 областях України за напрямками виробництва:рослинництва, тваринництва, виробництва кормів, будівництва елеваторів, вантажних терміналів та суден. Саме зусиллями даної компанії відновлюється річкове пасажирське судноплавство річками Дніпро та Південний Буг, спущено на воду за останні п’ять років 22 судна , а тільки в цьому році - 5. Вражають розміри підприємства, продуманий і чіткий графік роботи, дуже гарні зелені насадження та квіти, які милують око відвідувачів цілий рік.
     Загалом курси підвищення кваліфікації дозволили не тільки розширити кругозір з питань сучасних підходив до організації освітнього процесу в школі, а й взяти  участь в обговоренні проблем, що виникають в роботі з учнями. Набуті в ході лекцій практичні вміння будуть неодмінно використані нами на  практиці.
                                                   Учителі Баштанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Крижановська Н.А. та  Саєнко Н.С.
Категорія: Статті | Додав: Bzosh2 (04.01.2018)
Переглядів: 164 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Наші партнери

Наші партнери

Наші партнери

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 527

Баштанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 © 2018