Баштанський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ступенів №2
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 06.07.2020, 23:33


Меню сайту
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.



Місія закладу з виховної роботи:
формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни.





Кожний напрям відбито в річному плані роботи закладу в доступному обсязі. Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку для самореалізації особистості кожного учня.

Система виховної роботи закладу забезпечує:
 
•    активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
•    організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
•    розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;
•    згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
•    соціальну захищеність і підтримку учнів;
•    співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
•    співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
•    концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.

Основними принципами організації виховного простору закладу життєтворчості є:
•    Максимально можлива свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі;
•    Створення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня, набуття та реалізації ним індивідуально-особистісних технологій життєтворчості.
•    Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховному просторі.
•    Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя, актуального стану його життєвої компетентності.
•    Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховному просторі;
•    Обов’язковий самоаналіз та самооцінку учнем власних результатів.

В закладі створена модель управління виховним процесом:



Така модель управління забезпечує виконання основної місії виховного процесу.
Структура виховної роботи навчального закладу включає в себе і взаємодію закладу з найближчим до неї середовищем на рівні сімей учнів: з батьками й особами, що їх замінюють, акцентуючи увагу на питаннях соціалізації дітей і молоді в тому чи іншому аспекті.


Наші партнери

Наші партнери

Наші партнери

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 572

Баштанський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ступенів №2 © 2020