Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП’ятниця, 23.08.2019, 17:14

Меню сайту
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка соціального педагога

                                                             Соціальний педагог - Коблик Анна Вікторівна
                                             
                                                                   


Професійне кредо:"Дитина - не чаша, яку треба заповнити, а факел, який треба запалити“ 
                                                                               К.Д.Ушинський 
Життєве кредо: «Помиляйся, тільки не зупиняйся»

Проблема над якою працюю: « Формування самодостатньої та самостійної особистості здатної до життя та самореалізації  у суспільстві»


Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з "важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
- попередження суїцидної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгових категорій;
- методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
- діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадскістю.
В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
- діти-сироти;
-діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти трудових мігрантів;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти, загиблих батьків при виконанні службових обов’язків;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:
- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.
Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:
- проводить консультації з учителями та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

Поради для батьків "Як допомогти дитині вчитися?"

Найголовніше завдання батьків під час шкільного навчання дитини – не стати вчителями-дублерами, а залишитися батьками, що приймають, розуміють і люблять свою дитину, незважаючи на її шкільні успіхи або невдачі. Тому і стежити батьки повині, в першу чергу, за рівнем самостійності дитини в домашніх справах (у тому числі і у виконанні шкільного домашнього завдання). Якщо до початку навчання в школі дитина не опанувала прийомами самостійного одягання (наприклад, зав'язуванням шнурків), укладання спати, прибирання «своєї території», чищення зубів перед сном та інше, то це – найперша турбота батьків. Причому окремі справи або дії дитина до цього часу вже може виконувати самостійно, без нагляду дорослого і за власною ініціативою. З першого вересня до цього додаються:
- підготовка столу до виконання домашньої роботи;
- збір портфеля;
- підготовка (за допомогою батьків) шкільної форми або одягу і взуття, в якому завтра дитина піде в школу.

Рекомендації батькам "Як допомогти тривожній дитині":


1. Дотримуйтеся позитивної моделі виховання.
2. Враховуючи підвищену чутливість до зовнішнього оцінювання тривожних дітей:
· не акцентуйте уваги на невдачах;
· давайте право на помилку;
· оцінюйте тільки дію, вчинок, а не всю особистість;
· не соромте прилюдно, не принижуйте гідності, не вимагайте прилюдного каяття.
3. Сприяйте підвищенню самооцінки дитини:
· частіше хваліть, але не за здібності, а за зусилля, старання;
· не ставте завищених вимог;
· сприяйте підвищенню соціального статусу дитини серед однолітків.
4. Забезпечте підтримку перед травматичними подіями і під час них:
· частіше застосовуйте візуальну (погляд) і тактильну (дотик) підтримку.
5. Залучайте тривожних дітей до корекційних занять з психологом (відпрацювання конструктивних засобів поведінки у складних ситуаціях, засвоєння прийомів подолання хвилювання, тривоги; зміцнення впевненості у собі, розвиток самооцінки і мотивації).


«Конфлікти – це норма життя. Коли вам здається, що у вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс» (Ч.Ліксон)
4 січня 2019 року для вчителів Баштанської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 був проведений психолого-педагогічний семінар «Позитивне вирішення конфліктів».  Мета - показати ефективні шляхи розв’язання конфлікту та знаходити конструктивні способи розв’язання проблемних ситуацій. 
Під час тренінгу вчителі мали змогу визначити, на скільки вони конфліктні за допомогою тесту, також навчилися знімати емоційне напруження за допомогою вправ «Ми творимо» та «Австралійський дощ». У групах педагоги створювали моделі ідеальних стосунків в колективі і представляли їх. Під час тренінгу панувала дружня та невимушена атмосфера, де педагоги отримали масу задоволення та гарний настрій.  




 

Робота з майбутніми першокласниками у ЗДО «Віночок», «Ягідка».

  Протягом квітня місяця психологічна служба Баштанського опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 практичний психолог Смирнова І.В. та соціальний педагог Коблик А.В. відвідали заняття та провели діагностування готовності дітей до першого класу у ЗДО «Віночок» та «Ягідка». Дітки легко йшли на спілкування, були відвертими, щирими, емоційними.




Акція  «16 днів проти насилля»

З 25 листопада по 10 грудня  2018 року у Баштанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2  стартувала щорічна акція «16 днів проти насилля». Особлива увага під час її проведення приділялася питанням домашнього насилля, тому акція була спрямована проти нього у сім’ї та формуванню нетерпимого ставлення до будь-яких його проявів. У школі акція розпочалась зі створення інформаційної  газети «Захисти життя – зупини насильство!».
Психологом школи Смирновою І.В. та соціальним педагогом Коблик А.В. було проведено серед учнів 3-4 класів конкурс малюнків на тему: «Світ проти насильства»; підготовлений відеолекторій для  учнів 5-8 класів з елементами бесіди, в який увійшли теми: «Насильство та кримінальна відповідальність», «Як запобігти насильству», «Булінг – мовчати не треба» учнями 9-11 класів  було переглянуто фільм «Небезпечна гра», присвячений боротьбі проти рабства та торгівлі людьми. . Учні шкіл залюбки приєдналися до участі в Міжнародній акції «16 днів проти насилля».
Безумовно,  подолання такого негативного явища як насильство в родині можливе лише за умови об'єднання зусиль державних органів та установ, і громадських організацій, а кожного громадянина.  Ми маємо  сказати "Ні!" насиллю у власній родині. Адже сім'я - це саме те місце, яке має бути світлим затишком, острівцем безпеки і комфорту у нашому  бурхливому  сучасному світі. Місцем, де тебе розуміють і поважають, де можна нікого не боятися, почуватися вільно кожному: і маленькій людині, і дорослому, і особі літнього віку.


1 ГРУДНЯ - ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ ЗІ СНІДОМ
Сьогодні,  3 грудня у Баштанській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 до  Всесвітнього деня боротьби зі СНІДом пройшла загальношкільна акція в підтримку людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом «Червону стрічку носять небайдужі».  Учням та вчителям було  роздано червоні стрічки в знак підтримки з ВІЛ – інфікованими . Також  відбулася вікторина «Що ти знаєш про ВІЛ/СНІД». Учнями початкової школи була відтворена  сценівка «Долоньки підтримки», діти клеїли кольорові долоньки як символ підтримки хворих на ВІЛ/СНІД.
 Сподіваємось, що проведення подібних заходів допоможе учням захистити себе, від ВІЛ/СНІДу. Найкращий захист – це проінформованість.





13.11.2018р. було проведено тренінгове заняття на тему «Мандрівка в країну толерантності» для учнів 2 –А та 2 – Б класів, де школярі мали змогу ще раз переконатися, що у світі діють закони добра, терпимості, чесності, щирості, співпереживання та любові. 





05.11.2018р було проведено тренінгове заняття на тему "Я і  колектив" для учнів 5 класу. З метою усвідомлення цінностей особистості, важливості колективу у житті людини, сприяння більш швидкому становленню товариських відносин між підлітками.

Любіть дитину не за те, що вона розумна і красива, а лише за те, що вона ваша рідна дитина. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову. Цікавтесь її справами і проблемами. Надавайте дитині самостійності в діях і прийнятті  рішень. Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом із нею. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна пишатися вами. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці. Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя .Ви - перший друг і порадник дитини.

 

12 лютого для учнів 3-х класів було проведено заняття "Чи вмію я дружити?"







16-17 січня для учнів 2-4-х класів була проведена бесіда "Обираємо здоровий спосіб життя"
Діти були проінформовані про те, як виховувати ціннісне ставлення до влдасного здоров'я та стимулювати бажання дбати про нього. Пригадали корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я, прищеплювати інтерес до занять фізичної культури і спортом.











«Психологічна підтримка учасників навчально-виховного процесу щодо вирішення проблемних ситуацій у житті та навчанні».

Із метою підвищення рівня професійної компетентності практичних психологів, соціальних педагогів та методистів із психологічної служби науково-методичних установ відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій (міських, селищних, сільських рад), об’єднаних територіальних громад Миколаївської області 31 жовтня 2017 року навчально-методичною лабораторією практичної психології, соціальної роботи та інклюзивного навчання Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено психологічну майстерню «Психологічна підтримка учасників навчально-виховного процесу щодо вирішення проблемних ситуацій у житті та навчанні».
У ході психологічної майстерні проведено такі майстер-класи:
•    «Коштовності в мені. Коштовності назовні»: презентація авторського набору асоціативних карток»;
•    «Формування позитивного образу себе в світі та світу навколо себе за допомогою метафоричних карток «Роботи»;
•    «Технологія «Шлях до себе» з використанням проективних методик».
У результаті проведення психологічної майстерні працівники психологічної служби Миколаївської області ознайомилися з новими методами роботи з метафоричними картками щодо зняття емоційного напруження в педагогічному колективі та розвитку особистості учнів через підвищення їхньої самооцінки.




 



22.11.17 для учнів 9 класу   відбулося заняття з елементами  тренінгу на тему: « Як діяти в стресовій ситуації». Учні були проінформовані про методи профілактики та боротьби зі стресом. В ході тренінга формувалися практичні навички опанування себе в різних ситуаціях, володіння елементарними прийомами релаксації та аутотренінгу.









 

Наші партнери

Наші партнери

Наші партнери

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 536

Баштанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 © 2019