Баштанський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ступенів №2
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 27.01.2020, 04:06


Меню сайту
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка соціального педагога

                                                    
                                             
                                                              


Професійне кредо:"Дитина - не чаша, яку треба заповнити, а факел, який треба запалити“ 
                                                                               К.Д.Ушинський 
Життєве кредо: «Помиляйся, тільки не зупиняйся»

Проблема над якою працюю: « Формування самодостатньої та самостійної особистості здатної до життя та самореалізації  у суспільстві»

Бесіда «Як підготуватись до іспитів та ДПА»
Іспити та державна підсумкова атестація є важливим етапом у житті кожного випускника.
21 січня в Баштанському опорному закладі ЗСО І-ІІІ ступенів №2 було проведено бесіду «Як підготуватись до іспитів да ДПА» з учнями 9 класів. Школярі дізналися як ефективно готуватися до іспитів та державної підсумкової атестації, обговорили етапи підготовки та оволоділи способами, які можуть допомогти опанувати свій емоційний стан під час ДПА.



Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя.
13 січня в Баштанському опорному закладі ЗСО І-ІІІ ступенів №2 з учнями 7 класу відбулася бесіда «Правила поведінки учнів у школі» з метою закріплення та розширення знань про правила поведінки; виховання свідомої дисципліни, бажання виконувати їх і поводитися зразково. Під час бесіди учні пригадали і повторили всі правила поведінки шкільного життя, а також отримали пам’ятку «Загальні правила поведінки для учнів».



«Батьки і діти - це любов і сльози, це вічне щастя і одвічний біль. Це сонце і тепло, сніги й морози, мед на вустах й на вічні рани сіль. Як на троянді -колючки і квіти, так і в житті є радість і печаль. Високі мрії й дуже різні діти…Чомусь таке трапляється, на жаль.»
Відносини між батьками і дітьми можна назвати одвічною проблемою, яка буде завжди хвилювати людство. Розуміючи важливість і актуальність цієї життєвої теми, 14 грудня в Баштанському опорному закладі ЗСО І-ІІІ ступенів №2 з учнями 5, 7 класів було проведено заняття з елементами бесіди та анкетування «Батьки і діти – серця одні…».
Основною метою було розширення знань дітей про способи уникнення конфліктних ситуацій в родині, виховання почуття поваги та любові до батьків. Діти брали активну участь в обговоренні складних ситуативних питань, охоче розповідали про власні помилки в спілкуванні з батьками, з’ясовували причини конфліктів та вірно знаходили шляхи їх подолання. Зустріч пройшла в теплій, дружній атмосфері і надала можливіть підліткам відверто висловлювати свою думку стосовно проблем непорозуміння з батьками, а головне - визначити, що запорукою щасливої родини є вміння знаходити спільну мову та розуміти один одного. Недарма, народна мудрість каже, що щасливий той, хто щасливий у себе вдома.

Права свої знай – та про правила й обов’язки свої не забувай
Щоб уміло і правильно користуватись своїми правами і добре виконувати свої обов'язки, не порушуючи інтересів інших, треба знати закони.
Для цього учні Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ступенів №2 з 9 по 13 грудня здійснили мандрівку у країну Права. Так, 12, 13 грудня для учнів 6,7 класів соціальним педагогом було проведено виховну годину «Знаю свої права, виконую свої обов’язки» з метою розширення знань дітей про їхні особисті права, підведення учнів до розуміння того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати свої обов’язки; формування правової свідомості; виховання почуття власної гідності, пошани до законів України; уміння користуватися своїми правами; розвивати активну життєву позицію. За допомогою проведення гри «Казкове правознавче лото» школярам прищеплювався інтерес до правового навчання, закріплювались знання про права та обов’язки громадян.
І на завершення заходу учні виробили власну Конвенцію правил поведінки в класі.





«Дружба – найбільший скарб!» – і це варто розуміти з дитинства. Саме тому 10 грудня соціально-психологічна служба Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ступенів №2 провела виховну годину для учнів 1-Б класу, метою якої було розкрити значення дружби в житті людини; навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; вчити бачити справжню дружбу; сприяти виникненню дружнього колективу в класі; виховувати уважне, шанобливе ставлення один до одного, розвивати уміння цінувати дружбу. Під час заходу дітки грали в різноманітні ігри. Особливо сподобався діткам метод «Мікрофону», їх щирі відповіді на питання «Що ж таке справжня дружба?» вразили чіткістю та обдуманістю. Під час роботи в групах уміло зібрали вислови про дружбу, а також створили із гілочок символ єдності класу. На завершення заходу учні прикрасили дерево дружби долоньками, а також обмінялися сердечками один з одним.



З метою запобігання проявів цькування, осуду і застосування фізичної сили один до одного 5 грудня 2019 року в Баштанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 з учнями 6-х класів було організовано креативну зустріч «Стоп булінг», «Що таке булінг?». Діти отримали корисну інформацію про проблему сьогодення в учнівському середовищі, мали
можливість поговорити про те, хто стає жертвами шкільного
булінгу.
Ми віримо, що тільки у тісній співпраці, взаєморозумінні, повазі і підтримці ми зможемо змінити світ на краще!
Давайте жити без насильства!





4 грудня 2019 року
в Баштанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 проведено виховний захід "Я вірю в силу доброти". Доброта – це… Кожна людина вкладає в це поняття те, що торкається душі і серця, що змушує відчувати гордість за те, що ти справді ЛЮДИНА; те, що дає віру в перемогу світлого над темним; те, чому навчають у школі та розповідають батьки. Ми ніколи не втомимось повторювати що «Сила доброти» здатна творити добро в геометричній прогресії. Саме в цьому переконались учні 5-х класів. Добрі справи мають стати доброю традицією, яку потрібно підтримувати і зробити кредом свого життя кожному громадянину нашої Батьківщини. Не залишайтеся байдужими! Будьте добрими, милосердними!



2 грудня 2019 року в Баштанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 було проведено тестування серед учнів 10 та 11 класу «Що ти знаєш про ВІЛ та СНІД?». Також серед учнів 2 класу проведено інформаційну бесіду «Дітям про СНІД», під час якої школярі отримали необхідну інформацію про здоровий спосіб життя і навички відповідальної поведінки.





27 листопада 2019 року в рамках акції "16 днів проти насилля" в Баштанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ст. №2 проведено заняття на тему: "Ми проти насилля" серед учнів 7 класу. Діти ознайомилися з поняттям насильства та його видами, називали жертв насильства та виробили правила безпеки, щоб уникнути від насильства. Проведене заняття було спрямоване на профілактику насилля, стало приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей; сприяло вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов'язків.





22 листопада 2019 року в Баштанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 було проведено заняття з елементами бесіди на тему: "Дружба - найцінніший скарб". Четвертокласники опрацювали навички дружнього спілкування та підтримки один одного. Під час різноманітних вправ, ігор і завдань вчилися оцінювати вчинки людей на основі життєвих ситуацій. Заняття було дуже корисним та цікавим.

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з "важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
- попередження суїцидної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгових категорій;
- методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
- діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадскістю.
В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
- діти-сироти;
-діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти трудових мігрантів;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти, загиблих батьків при виконанні службових обов’язків;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:
- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.
Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:
- проводить консультації з учителями та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

Поради для батьків "Як допомогти дитині вчитися?"

Найголовніше завдання батьків під час шкільного навчання дитини – не стати вчителями-дублерами, а залишитися батьками, що приймають, розуміють і люблять свою дитину, незважаючи на її шкільні успіхи або невдачі. Тому і стежити батьки повині, в першу чергу, за рівнем самостійності дитини в домашніх справах (у тому числі і у виконанні шкільного домашнього завдання). Якщо до початку навчання в школі дитина не опанувала прийомами самостійного одягання (наприклад, зав'язуванням шнурків), укладання спати, прибирання «своєї території», чищення зубів перед сном та інше, то це – найперша турбота батьків. Причому окремі справи або дії дитина до цього часу вже може виконувати самостійно, без нагляду дорослого і за власною ініціативою. З першого вересня до цього додаються:
- підготовка столу до виконання домашньої роботи;
- збір портфеля;
- підготовка (за допомогою батьків) шкільної форми або одягу і взуття, в якому завтра дитина піде в школу.

Рекомендації батькам "Як допомогти тривожній дитині":


1. Дотримуйтеся позитивної моделі виховання.
2. Враховуючи підвищену чутливість до зовнішнього оцінювання тривожних дітей:
· не акцентуйте уваги на невдачах;
· давайте право на помилку;
· оцінюйте тільки дію, вчинок, а не всю особистість;
· не соромте прилюдно, не принижуйте гідності, не вимагайте прилюдного каяття.
3. Сприяйте підвищенню самооцінки дитини:
· частіше хваліть, але не за здібності, а за зусилля, старання;
· не ставте завищених вимог;
· сприяйте підвищенню соціального статусу дитини серед однолітків.
4. Забезпечте підтримку перед травматичними подіями і під час них:
· частіше застосовуйте візуальну (погляд) і тактильну (дотик) підтримку.
5. Залучайте тривожних дітей до корекційних занять з психологом (відпрацювання конструктивних засобів поведінки у складних ситуаціях, засвоєння прийомів подолання хвилювання, тривоги; зміцнення впевненості у собі, розвиток самооцінки і мотивації).



 

Наші партнери

Наші партнери

Наші партнери

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 542

Баштанський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ступенів №2 © 2020