Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 17.12.2017, 15:43

Меню сайту
Пошук
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка соціального педагога

                                                             Соціальний педагог - Коблик Анна Вікторівна
                                             
                                                                   


Професійне кредо:"Дитина - не чаша, яку треба заповнити, а факел, який треба запалити“ 
                                                                               К.Д.Ушинський 
Життєве кредо: «Помиляйся, тільки не зупиняйся»

Проблема над якою працюю: « Формування самодостатньої та самостійної особистості здатної до життя та самореалізації  у суспільстві»


Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;
- організація роботи з "важкими” дітьми;
- професійне самовизначення старшокласників;
- допомога щодо організації роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;
- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів
- попередження суїцидної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;
- організація роботи з дітьми пільгових категорій;
- методична робота.
Види роботи соціального педагога в школі:
- діагностична робота;
- прогностична робота;
- консультаційна робота;
-соціально-перетворювальна робота;
-профілактична (просвітницька) робота;
- навчальна діяльність;
- організаційно-методична робота;
- зв’язки з громадскістю.
В школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:
- діти-сироти;
-діти, позбавлені батьківського піклування;
- діти-напівсироти;
- діти трудових мігрантів;
- діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;
- діти, загиблих батьків при виконанні службових обов’язків;
- діти-інваліди;
- діти з багатодітних родин;
- діти з малозабезпечених родин.
Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:
- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;
- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;
- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;
- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.
Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:
- проводить консультації з учителями та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;
- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.
- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

 

Поради для батьків від соціального педагога

1. Уранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прикрощі, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте її ,розрахувати час — це ваш обов'язок, якщо ви цю проблему не вирішили — провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.
4.Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, застережень: «Дивися, поводься добре!», «Щоб не було поганих балів» тощо. У дитини попереду важка праця.
5. Забудьте  фразу: «Що ти сьогодні отримав?» Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте, як вам важко після виснажливого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
6. Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, а згодом сама все розкаже.
7. Зауваження вчителів вислуховуйте без присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть із дитиною спокійно.
8. Після школи дитина не повинна сідати відразу за виконання завдань, необхідно 2-3 години відпочити.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хвилин необхідно відпочивати10-15 хвилин.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, давайте їй можливість самостійно працювати. А коли вже потрібна допомога, то без крику, спокійно, з похвалою та підтримкою, вживаючи слова: «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель» тощо.
11. Під час спілкування з дитиною не вживайте фразу: «Якщо ти будеш добре вчитися, то...».
12. Упродовж дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини
13. У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих із дитиною. Усі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте самі, без неї. Коли щось не виходить, порадьтесь з учителем, психологом. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан.
15. Залучайте дітей до хатньої і суспільної праці, точно визначте коло їх обов'язків.
16. Учіть  підлітка:• цінувати дружбу ,поважати суспільну думку;• правильно оцінювати свою поведінку й поведінку інших;• порівнювати свої дії з діями інших, робити відповідні висновки.
17. Виховуйте:• витримку, наполегливість, готовність переборювати труднощі.• чесність, правильність, уміння відстояти честь свою, родини, колективу тощо.
18. Виробляйте звичку сумлінно виконувати завдання, доручення вчителів, батьків, учнівського колективу.
19. Ні за яких обставин не заглядайте в портфель і кишені дитини. Навіть якщо вам здається, що ви все повинні знати про своїх дітей.
20. Коли ваша дитина прокидається, скажіть їй «Доброго ранку!» і не чекайте відповіді. Почніть день бадьоро, а не із зауважень і сварок.
21. Коли дитина повертається зі школи, запитайте: «Що сьогодні було цікавого?»
22.Намагайтеся, щоб дитина була прив'язана до помешкання. Повертаючись додому, не забувайте сказати: «А все-таки, як добре вдома!»
23. Ваша дитина принесла бали на семестр. Знайдіть за що її похвалити.
24. Постійно говоріть дитині: «Ти гарний, але не кращий за інших».
25. Скажіть дитині: «Не будь чепуруном , не будь і замазурою— Будь просто акуратним».
26. Коли ви роздратовані, почніть говорити з дитиною тихо, ледь чутно, тоді роздратування відразу проходить.
27. Коли дитина виходить з будинку, обов'язково проведіть її до дверей і скажіть: «Не квапся, будь обережний».
28. Коли син чи дочка повертаються зі школи, зустрічайте його (її) біля дверей. Дитина повинна знати, що ви раді її поверненню, навіть якщо вона провинилася.

 

Ваша власна поведінка – найвирішальніша  річ.
Ви думаєте, що виховуєте дитину тільки тоді,
коли з нею розмовляєте чи караєте її. Ви
виховуєте її кожну мить Вашого життя, навіть
тоді, коли Вас немає вдома.
А.С. Макаренко

Любіть дитину не за те, що вона розумна і красива, а лише за те, що вона ваша рідна дитина. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову. Цікавтесь її справами і проблемами. Надавайте дитині самостійності в діях і прийнятті  рішень. Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом із нею. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна пишатися вами. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці. Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя .Ви - перший друг і порадник дитини.

22.11.17 для учнів 9 класу   відбулося заняття з елементами  тренінгу на тему: « Як діяти в стресовій ситуації». Учні були проінформовані про методи профілактики та боротьби зі стресом. В ході тренінга формувалися практичні навички опанування себе в різних ситуаціях, володіння елементарними прийомами релаксації та аутотренінгу.









Наші партнери

Наші партнери

Наші партнери

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 510

Баштанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 © 2017